ציפוי שיניים בחרסינה | אסתטיק ליין
צרו עמנו קשר
לקביעת תור לפגישה
ונחזור אליכם בהקדם

ציפוי שיניים בחרסינה 

בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה להלבנת שיניים, דרישה למראה יפה יותר ואסתטי יותר על ידי רבים. יש שיטות שונות לשמירה על אסתטיקת השיניים ושהסתרה של פגמים וכתמים ואחת מהן היא ציפוי שיניים בחרסינה. רופא שיניים אשר מבצע טיפול ציפוי שיניים בחרסינה מבצע בדרך כלל עוד מגוון רחב של טיפולים בהם סתימות לבנות, טיפולי שורש, ניתוח שיניים וכמובן מתן עזרה ראשונה תל אביב כמו גם במקומות אחרים. רופא כזה צריך להיות מיומן וצריך להיות עם ניסיון מתאים ומרפאת אסתטיק ליין מעסיקה את הרופאים הטובים ביותר בתחום אסתטיקת הפה, רופאים אשר נותנים את המענה הדרוש.

קצת על ציפוי חרסינה
ציפוי שיניים בחרסינה כשמו כן הוא והוא מתבצע על ידי הסרה של שכבה מינימלית מהשן באמצעות השחזה, ולאחר מכן מעתיקים את משטח השן על חומר דמוי פלסטלינה ומכינים את ציפוי החרסינה אותו מדביקים על השיניים. ציפוי שיניים בחרסינה הוא בעל יתרונות רבים שהראשון בהם הוא בכך שהשיטה לא מחלישה את השן בגלל ההסרה העדינה. יתרון נוסף הוא בכך שניתן לבחור את הצבע הרצוי לשיניים וכמובן הצבע הוא עם שקיפות טבעית של השן. השן אינה צוברת פלאק ואף דוחה אותו לעיתים וניתן להתאים את הציפוי לקו החניכיים. אפשר להסתיר כך בצורה יעילה כתמים ופגמים בשן והצבע החדש של השן נשמר לאורך זמן. אם אתם מחפשים איפה לעשות ציפוי בחרסינה, אסתטיק ליין היא המרפאה אותה אתם מחפשים.

לבחור באסתטיק ליין, לבחור בטובים ביותר!
אם אתם צריכים ציפוי שיניים בחרסינה הגעתם למקום הנכון. במרפאת אסתטיק ליין תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולים, טיפולים כמו ניתוח שיניים, סתימות לבנות, עקירות, עזרה ראשונה תל אביב וטיפולים רבים נוספים. צוות המרפאה מורכב מארבעה רופאי שיניים מצויינים ומטכנאי שיניים, צוות שעושה הכול על מנת שהטיפול יהיה עם חוויה חיובית כמה שיותר.

במרפאת שיניים אסתטיק ליין תקבלו הסברים מקיפים על כל טיפול וכבר בהגעתכם תרגישו שהגעתם למקום הנכון ותדעו שאתם מטופלים על ידי רופאי השיניים הטובים ביותר בישראל!
 

מאמרים:

טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב

 
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב