סוגי כתרים לשיניים | אסתטיק ליין
צרו עמנו קשר
לקביעת תור לפגישה
ונחזור אליכם בהקדם

סוגי כתרים לשיניים 

יש לא מעט אנשים שלא מרוצים ממראה השיניים שלהם ואם מדובר על שיניים צהובות או עם כתמים אחרים יש לזה את הטיפול המתאים, טיפול של הלבנת שיניים. אך כשמדובר על שיניים שנפגעו בצורה קשה, נפגעו כתוצאה מחבלה או כתוצאה מריקבון צריך כבר לעשות כתר ויש סוגי כתרים לשיניים שמהם ניתן לבחור. רופא שיניים מומחה הוא זה שימליץ על סוגי כתרים לשיניים והוא זה שיתאים תותבות שיניים או תותבות על שתלים או מה שצריך בשביל לקבל את התוצאה הטובה ביותר. אז אילו סוגים קיימים? הנה כמה מהם שצריך להכיר לפני שמגיעים לטיפול כזה.

סוגי הכתרים
סוגי כתרים לשיניים יש כמה אם כן ורוב הכתרים עשויים מחרסינה בחלק החיצוני וממתכת בחלק הפנימי. סוגי כתרים לשיניים מתחלקים לאלו שעם מתכת ואז מדובר על כתר חרסינה ומתכת בסיס שאלו הפשוטים ביותר בכתרים עם מתכת, כתר חרסינה ומתכת משודרגת או כתר חרסינה ומתכת אצילה או חצי אצילה (מתכת שבה הסגסוגת מכילה רק כ-30% פלדיום) כתרים ללא מתכת מתחלקים גם הם לכמה סוגים – כתר חרסינה דחוסה שעשויה מ-100% חרסינה מחוזקת, כתר זרקוניה טהורה שעשויה מ-100% זרקוניה וכתר זירקוניה וחרסינה שהחלק החיצוני הוא חרסינה והבסיס הוא זירקוניה. בשביל לקבל עוד פרטים על סוגי הכתרים, על תותבות על שתלים ועל תותבות שיניים צריך רופא שיניים מומחה וזה בדיוק מה שתמצאו במרפאת אסתטיק ליין המובילה באזור תל אביב.

רמה מקצועית שאין שנייה לה!
אם אתם מחפשים לדעת עוד על סוגי כתרים לשיניים מרפאת אסתטיק ליין היא המרפאה אותה אתם מחפשים. במרפאת אסתטיק ליין בתל אביב מועסקים ארבעה רופאים וטכנאי שיניים, רופאים שנחשבים מובילים בתחום ויכולים לתת מענה על כל בעיית שיניים שהיא. באסתטיק ליין תקבלו יחס אישי וחם והסברים מקיפים על האפשרויות העומדות בפניכם, תקבלו ייעוץ אישי והצעת מחיר אטרקטיבית עבורכם. צוות המרפאה עושה הכול על מנת שחוויית הביקור במרפאת השיניים תהיה מיטבית ושהיא תשאיר על הלקוח רושם רב ומציע מגוון רחב של טיפולים ברמה הגבוהה ביותר.
 
 

מאמרים:

טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב

 
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב