טיפולי שיניים משמרים | אסתטיק ליין

טיפולי שיניים משמרים


סובלים מכאבי שיניים? טיפול מונע הכולל ביצוע של מספר פעולות יכול לחסוך לכם את כאבי השיניים והטיפול שלאחריו.

כאבי שיניים הם אחד מהכאבים המתסכלים ביותר שכן אין לנו הרבה מה לעשות בנידון פרט לביקור אצל רופא השיניים, וטיפול מונע שיחסוך מכם הוצאות כספיות מיותרות ויבטיח שתיהנו משיניים בריאות וחזקות לכל אורך השנה.

האם יש קשר בין תזונה נכונה לבריאות השיניים?
עששת היא אחת ממחלות השיניים הנפוצות ביותר. תחילת המחלה היא ברובד חיידקים המתפתח על גבי השן הודות לסביבה החומצית עתירת הסוכרים ושאריות מזון אחרות. החיידקים גורמים להרס של מעטפת השן ולריקבון.

בניגוד ל"פציעות אחרות" מהן יודע גופנו להירפא, פגיעה באימייל השן אינה ניתנת לתיקון בצורה טבעית אלא אך ורק על ידי התערבות חיצונית של רופא השיניים.

הקפדה ושמירה על תזונה נכונה ושמירה על היגיינת הפה יפחיתו בצורה ניכרת את הסיכויים להתפתחות עששת.
 

סוגי טיפולים:
 

תזונה ועששת
מניעת עששת מתחילה בהקפדה על היגיינת הפה ושמירה על תזונה נכונה. בניגוד למחלות אחרות התוקפות אותנו בגילאים מסוימים, לעששת אין גיל והיא יכולה לתקוף את שינינו בכל רגע נתון.

שמירה על תזונה נכונה בקרב ילדים כוללת הפחתה בצריכת משקאות ומאכלים ממותקים.

יתרה מכך, הורים רבים נוהגים להרדים את הילד עם משקה ממותק או מוגז, עם מעט דבש על המוצץ או עם כל פתרון מתוק אחר, ולמרות שההורה זוכה בשקט והילד נרדם מהר, בטווח הארוך סוכרים אלו מזרזים את הופעת העששת וגורמים להרס של השיניים.

מה עוד כדאי לעשות?
בכדי לשמור על בריאות השיניים מומלץ להמעיט באכילת חטיפי דגנים, גרנולה, עוגיות ושאר מאכלים העלולים להידבק אל משטחי השיניים. בכל מקרה שצרכתם את אחד מהמזונות המוזכרים מומלץ לצחצח את השיניים במיידי.

צמצום כמות הנשנושים
נשנושים הם אחד מרכיבי המפתח בהתפתחות העששת! כולנו מכירים את זה, הערב מגיע, המקרר נפתח ואנחנו מתחילים לנשנש מכל הבא ליד, חטיפים, ממתקים ובעצם כל מה שמתחשק לנו באותו הרגע. הרגל זה מספק לחיידקים אספקה רציפה של סוכרים ולמעשה מסייע להם להרוס את השיניים.

בכדי להפחית את הסיכון לעששת מומלץ להפחית את תכיפות הנשנושים ולחכות כשעתיים בין ארוחה לארוחה, ההפסקה הנ"ל מאפשרת סילוק טבעי של שאריות המזון באמצעות הרוק וחידוש של ציפוי האימייל של השן.

צריכה של פירות וירקות טריים לאורך היום מסייעת בשטיפת החומצה אותה מפרישים החיידקים. לדוגמא, מחקרים מראים כי אכילת תפוח מסייעת בהפחתת רובד החיידקים ומסייעת ל
בריאות החניכיים.

במידה ובחרתם לאכול קינוח עדיף שתעשו זאת בגמר הארוחה, הפרשת רוק מוגברת בסיום הארוחה מסייעת לסילוק שאריות המזון מהפה.

אם אתם רגילים לשתות מיץ ממותק, קולה או רד בול כדאי שתחליפו אותם במים. החומציות הרבה של משקאות אלו פוגעת בשלמות השן, פרט לעובדה ששתיית מים בריאה לגוף היא גם מסייעת בסילוק שאריות מזון ולכלוכים מהשיניים וחלל הפה.

 
צרו עמנו קשר
לקביעת תור לפגישה
ונחזור אליכם בהקדם
טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב

 
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב