אסתטיק ליין - הלבנת שיניים סד
צרו עמנו קשר
לקביעת תור לפגישה
ונחזור אליכם בהקדם

הלבנת שיניים סד

למראה החיצוני יש כמובן השפעה רבה עלינו, על איך שאנחנו מרגישים ועל הביטחון העצמי שלנו. האיבר הראשון שאנשים אחרים ייפגשו איתו יהיה הפנים, והשיניים נחשפות מיד עם החיוך הראשון. כל אחד רוצה שיניים לבנות ויש שיטות שונות להלבנת שיניים ואחת מהן היא הלבנת שיניים סד. זו שיטה שהפכה לפופולארית יותר ויותר ואם אתם רוצים לנסות את השיטה כל מה שאתם צריכים הוא המלצה על רופא שיניים בתל אביב כמו גם בכל מקום אחר, רופא שעושה הרמת סינוס והשתלת עצם או השתלות שיניים בתל אביב אך עושה גם הלבנת שיניים באמצעות הלבנת שיניים סד.

מהו הסד?
הלבנת שיניים סד הפכה פופולארית בגלל הנוחות ובגלל הפשטות. הסד הוא בעצם תבנית רכה אשר מותאמת אישית למבנה פיו ושיניו של המטופל על ידי רופא השיניים, תבנית שבה שמים את חומר ההלבנה ומלבישים אותה על השיניים. הלבנת שיניים סד היא לא משהו שקורה בן רגע אלא לוקח כמה שבועות עד שרואים שינוי אך כשרואים אותו הוא ניכר בהחלט. היתרון הגדול של סוג ההלבנה הזה הוא שניתן לחזור אליו שוב ושוב. זה אומר שאם יש לכם כבר את הסד ולאחר כמה חודשים אתם רוצים להלבין עוד יותר את השיניים שלכם, כל מה שאתם צריכים הוא להזמין מהרופא חומר הלבנה ואתם יכולים לשים את הסד שוב פעם ולקבל תוצאות מצויינות לאחר זמן קצר.

מחפשים הלבנת שיניים עם סד? אסתטיק ליין היא מה שאתם מחפשים.
אם אתם מחפשים המלצה על רופא שיניים בתל אביב, רופא שעושה הרמת סינוס והשתלת עצם כמו גם השתלות שיניים בתל אביב ולעניינינו הלבנת שיניים סד הגעתם למקום הנכון.  באסתטיק ליין תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים מכל הסוגים ולכל הצרכים וכל הטיפולים הללו מתבצעים על ידי רופאי השיניים הטובים בישראל.

באסתטיק ליין יש טיפולים משקמים וטיפולים משמרים, יש השתלות או טיפולי חניכיים, יש ציפויי שיניים וציפויי חרסינה וכל מה שתצטרכו בתחום בריאות ואסתטיקת הפה. אז קדימה למה אתם מחכים?
 

מאמרים:

טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב

 
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
צרו עמנו קשר לקביעת תור לפגישה ונחזור אליכם בהקדם
Esthetic Line - 
המרכז לשיקום הפה
טלפון
072-33-80-438
חירום - 054-5789466
כתובת
שדרות יהודית 3, תל אביב